loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 14 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (2)

امير عابدزاده به اردوي تيم ملي اميد دعوت شده و زير نظر محمد خاکپور همبازي ساليان نه چندان دور پدرش کار مي کند و اين مساله براي خودش جالب است که مربيانش روزي در کنار پدرش بازي مي کردند.

 

 

برای دیدن ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب بروید

عابدزاده در خصوص کار کردن با خاکپور و شرایط تیم ملی امید حرف های جالبی زد که می خوانید:

بعضی ها به تمرینات خاکپور عادت نداشتند
در جزیره کیش تمرینات خوبی را زیر نظر آقای خاکپور برگزار کردیم و تمرینات پرفشاری داشتیم . بعضی از بازیکنان به این تمرینات عادت نداشتند اما واقعا از این تمرینات خوشم آمد چون آقای خاکپور تمرینات پرفشار و با اصولی را برگرار کردند. امیدوارم با این روند بتوانیم در بازی های آینده نتیجه بگیریم. باید تمرینات را با هر سختی و فشاری تحمل کنیم چون هدف اصلی ما المپیک ریودوژانیرو است.

حتی از راه رفتن خاکپور هم درس می گیرم
چون بچه بودم آقای خاکپور را در آن زمان زیاد یادم نیست و در آمریکا هم ایشان را ندیدم اما در اردوی قطر که همراه تیم بودند خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم. این حرف ها را به خاطر اینکه آقای خاکپور سرمربی شدند نمی گویم چون در اردوی قطر ایشان هنوز سرمربی نشدند. در اردوی قطر حتی وقتی آقای خاکپور فقط راه می رفتند من چیزهای زیادی یاد می گرفتند. شخصیت ایشان فوق العاده است و نظم و انضباط در کارش دارد. در اردوی قطر جلسه هایی برای مسائل روحی و روانی بازیکنان داشتیم که مربوط به کارهای انگیزشی می شد و واقعا به بچه ها کمک کردند. ایشان یک جنتلمن واقعی هستند.من در دو بازی که تیم ملی امید در قطر انجام داد درون دروازه ایستاده بودم. قبل از هر دو بازی مخصوصا بازی با الاهلی از آقای خاکپور خواستم نظرش را در مورد عملکرد من بگوید. به ایشان گفتم ، پدرم قبل از بازی ها چه کار می کرد چون شما دفاع جلوی او بودید می توانید به من بگویید تا یاد بگیرم.

آمادگی بدنی خاکپور مثل پدرم است
وقتی در اردوی قطر بودیم آقای خاکپور صبح زود از خواب بلند می شود و کنار دریا می دوید. استیل بدنی او خیلی آماده است و ورزش را کنار نگذاشته. این آمادگی بدنی او شبیه پدرم است و از این لحاظ مثل همدیگر هستند و بعد از کنار گذاشتن فوتبال آمادگی شان را از دست ندادند. این مساله خیلی برای من جالب بود.

از خاکپور خواستم ایراداتم را بگوید
من همیشه حتی وقتی با پدرم تمرین می کنم از مربیان می خواهم ایراداتم را بگویند تا خودم را بهتر کنم. به هر حال خوبی ها را همه می بینند و نیاز به گفتن نیست . از آقای خاکپور هم خواستم اشتباهاتم را به من بگوید تا خودم را اصلاح کنم و بتوانم در تیم ملی امید به کشورم خدمت کنم.

همه توقع دارند مثل 30 سالگی پدرم باشم
به هر حال پسر احمدرضا عابدزاده بودن هم خوب است و هم بد. به هر حال همه از من توقع دارند در سن 21 سالگی مثل 30 سالگی پدرم باشم. اما مربیان شرایط من را درک می کنند و بالاخره من هم یک بازیکن هستم و باید با گذشت سال ها تجربه کسب کنم.

با کاشانی تیم المپیک نتیجه می گیرد
فکر می کنم تیم ملی امید با عوامل جدید بتواند صد در صد موفق شود. در این مدت اردوهای خوبی داشتیم و مشل خروجی بازیکنان حل شد و همه چیز نظم داشت و دلیلش هم حضور آقای کاشانی در تیم ملی بود. خوشحال هستم که در این دوره در تیم ملی امید حضور دارم و می توانم با آقایان کاشانی، مایلی کهن و خاکپور کار کنم.آقای کاشانی تمام تلاشش می کند و کادر فنی هم خیلی برای تیم زحمت می کشند.

از استیلی ممنون هستم
در حال حاضر شرایط راه آهن خوب نیست و من هم چون درگیرز اردوهای تیم ملی امید بودم زیاد در جریان اوضاع باشگاه نیستم. اما ترجیح می دهم تا پایان فصل با راه آهن باشم تا به این تیم کمک کنم. در این مدت با آقای استیلی هم تماس داشتم و حال شان را پرسیدم. آقای استیلی قبل از بازی نفت همه چیز را توضیح دادند. من واقعا از زحماتی که آقای استیلی در این چند هفته برایم کشیدند ممنون هستم. ایشان خیلی به من کمک کردند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 8,888
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان