loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 7 سه شنبه 09 دی 1393 نظرات (0)

حنيف عمران زاده معتقد است که استقلال در فصل نقل و انتقالات جلوتر از تيمهاي ديگر است.

 

 

 

برای دیدن ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب بروید

عمران زاده در گفت و گو با "آر فوتبال"، گفت: تمرینات بدنسازی بیشتر از همه به سود من شد.

تمرین بدنسازی به نفع من شد

به همراه استقلال روزی دو جلسه تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارم. خدا را شکر تمرینات بدنسازی خیلی به نفع من تمام شد. چون بعد از مصدومیتی که داشتم، وارد مسابقات شدم و نتوانسته بودم که بدنسازی خوبی داشته باشم. خدا را شکر در این زمان موفق شدم که که 3،4 کیلو وزن کم کنم. فکر می کنم تا پایان این 40،50 روز هم می توانم 4،5 کیلو دیگر از وزنم کم کنم و خودم را به شرایط ایده آل برسانم. فکر می کنم بیشتر از همه این بدنسازی به نفع من تمام شد.

استقلال موفق در نقل و انتقالات

من فکر می کنم که استقلال نسبت به تیمهای دیگر در فصل نقل و انتقالات جلوتر است. ما موفق شدیم چند بازیکن با تجربه و جوان را به ترکیب استقلال اضافه کنیم. هنوز هم چند ساعت تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده است و شاید در این زمان هم بتوانیم بازیکنان دیگری را اضافه کنیم.

عذرخواهی از هواداران

امیدوارم که بعد از تعطیلات با آمادگی خوبی به میدان برویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. ما خیلی آنها را در نیم فصل اول اذیت کردیم. از همه آنها عذرخواهی می کنم و امیدوارم که با نتایج خوبی که در آینده می گیریم بتوانیم که کاری کنیم که آنها بازیهای نیم فصل اول را فراموش کنند.

مراسم ریش زدن

امروز بازیکنان استقلال به من بند کرده بودند که باید ریشم را بزنم. چون من بعد از مصدومیتم مدتی است که ریش هایم را کوتاه نکرده ام. برای همین هم تصمیم گرفتم که این هفته در یک روز خوب طی مراسمی ریش هایم را بزنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 8,814
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان