loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 23 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

حامد لک در بلاتکليفي مطلق بسر مي برد و در فاصله دو روز مانده به پايان نقل و انتقالات، مسئولان تراکتورسازي پاسخ تماس هاي او را نمي‌دهند.

 

 

 

برای دیدن ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب بروید

به گزارش "آر فوتبال"، لک که از چند هفته پیش مورد غضب رسول خطیبی قرار گرفته تمرینات اختصاصی خود را در تهران پیگیری می کند. این در حالی است که مسئولان ملوان برای جذب او رسما اقدام کرده اند اما با جواب رد تراکتوری ها روبرو شده اند.

حامد لک بعد از چند هفته سکوت در مورد شرایط این روزهایش به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« واقعا نمی دانم چه بگویم. من در این چند هفته حرفی نزدم و فقط در یک مصاحبه از تراکتوری ها عذر خواستم. درست بر خلاف خیلی از بازیکنان که وقتی از تیمشان کنار گذاشته می شوند مصاحبه های آنچنانی انجام می دهند. شاید گناه من این است که حرفی نمی زنم یا زیاد اهل مصاحبه نیستم. »

لک در مورد پیشنهاد ملوان می گوید:« فکر می کنم باشگاه ملوان برای جذب من به تراکتورسازی نامه زده اما جواب منفی شنیده است. مسئولان تراکتورسازی سه هفته است که می گویند من اخراجم و جایی در تیم ندارم اما در جواب نامه ملوان، با جدایی من مخالفت کرده اند. اینها را که می بینم زبانم بند می آید. با خودم می گویم اینقدر زود فراموشم کردند یا می خواهند اذیتم کنند؟ که البته این دومی بسیاربعیداست. این روزها به چیزی جز فوتبال فکر نمی کنم اما همه تلاشم برای صحبت با مسئولان باشگاه بی نتیجه بوده است.»

لک می گوید:« در این مدت بارها با مدیران تراکتورسازی، سرپرست تیم و دو نفراز اعضای کادر فنی تماس گرفته ام اما هیچ کس جوابم را نمی دهد. واقعا نمی دانم چکار باید بکنم. من در این فوتبال کسی را ندارم و از مسئولان خواهش می کنم که با آینده من بازی نکنند. من اگر در تراکتورسازی بمانم با جان و دل بازی می کنم اما اگر به من نیازی ندارند خواهش می کنم که تکلیفم رامشخص کنند. فکر می کنم بالای 200 بار با مسئولان تراکتورسازی تماس گرفته ام اما جوابم را نداده اند، حتی یک بار! »

لک در پایان می گوید:« می خواهم از این بلاتکلیفی خارج شوم. الان هم می گویم که رسول خطیبی حق دارد که از دست من ناراحت باشد اما از او می خواهم که با من پدرانه رفتار کند و اگر دوست ندارد که در تراکتورسازی بمانم با جدایی ام موافقت کند و اگر هم نه که برگردم و جواب اعتماد او را بدهم. باز هم از تراکتوری ها و شخص رسول خطیبی و آقای سعید عباسی خواهش می کنم با من رفتارپدرانه داشته و پسر کوچک شان را کمک کنند تا در فوتبالش بیشتر از این ضرر نکند»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 8,877
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان