زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 12:31 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
hiddxn آفلاین


ارسال‌ ها14
عضویت16 /9 /1393
محل زندگیبابل
سن: 13
شناسه یاهو
قفل جدید در واگذاری پرسپولیس

رئیس سازمان خصوصی سازی شنبه گذشته در جلسه هیات واگذاری با انتقاد از مدیرعامل‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در خصوص امتناع از امضای صورتهای مالی این دو تیم، پیش شرط قیمتگذاری و عرضه سهام سرخابی را چرخش قلم سیاسی و افشارزاده بر صورتهای مالی این دو باشگاه عنوان کرد.
البته این دو نفر هم استدلال‌های خود را برای امتناع از این کار دارند و می گویند نمی توانند زیر بار تعهدات و بدهی‌هایی بروند که خود نقشی در تولید و به ارث گذاشتن آنها نداشته اند و در مقابل پوری حسینی، معاون وزیر اقتصاد، رئیس کل سازمان خصوصی سازی و دبیر هیات واگذاری می گوید امضای صورتهای مالی این دو باشگاه، تعهدی را برای آنها بوجود نمی آورد.
با این حال هر چند قرار بود سیاسی و افشارزاده هفته گذشته با حضور در سازمان خصوصی سازی آب به چرخ واگذاری این دو باشگاه بریزند، اما این اتفاق نیفتاد و به هفته جاری موکول شد.
بر اساس شنیده ها قرار بود روز شنبه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در سازمان خصوصی سازی در دربی واگذاری هم از استقلال پیشی بگیرد اما در این روز به دلیل بازداشت موقت از رفتن به شهرک غرب بازماند و افشارزاده هم در حال حاضر در سفر خارج از کشور به سر می برد.
بر اساس این گزارش؛ در حالی که پرونده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی میز خصوصی سازی باز است و منتظر یک امضا، اما امضا کنندگان امکان حضور در این سازمان را ندارند و فعلا یکی در بازداشت است و دیگری خارج از کشور.
دوشنبه 17 آذر 1393 - 13:56
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :