loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 19 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

علي عليپور مهاجم جوان و بلندقامتي است که در فصل نقل و انتقالات به عنوان سهميه بازيکن آزاد به پرسپوليس ملحق شده است.

 

 

 

برای دیدن ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب بروید

به گزارش "آر فوتبال"، این بازیکن آینده دار که در صورت درخشش در پرسپولیس می‌ تواند بهترین خرید این تیم لقب بگیرد، بدون حکم دادستانی و اجازه باشگاه راه‌آهن به جمع قرمزها ملحق شده است. وی در این باره می‌ گوید: آمدنم به پرسپولیس کار سختی بود چون راه‌آهن به من اجازه نمی‌ داد که از این تیم جدا بشوم. اما من بندی در قراردادم داشتم که به من اجازه می‌ داد یک طرفه قراردادم را فسخ کنم. کمیته انضباطی هم حق را به من داده است.

علیپور درباره حضور در پرسپولیس هم می‌ گوید: پرسپولیس تیم جوانی است و شرایط خوبی دارد و مطمئن باشید رقابت کردن در این تیم کار جذابی است چون هر کس آماده باشد به میدان می‌ رود. آنطور که من می‌ دانم آقای درخشان اسیر اسم ها نیست.

اما حاشیه ای که درباره او ایجاد شده. این بازیکن جوان درباره اینکه آیا حرفی درباره علاقه اش به استقلال زده یا نه چنین می‌گوید: من هرگز مصاحبه ای در مورد استقلالی بودنم انجام ندادم. من هیچ جا این حرف را نزدم. البته این چیزها خیلی مهم نیست چون من تصمیم گرفتم آنقدر خوب کار کنم و گل بزنم که این حرف ها در یاد کسی باقی نماند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 8,819
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان