loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 6 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

عليرضا مرزبان سرمربي پديده در نشست مطبوعاتي اش بعد از بازي نيمه نهايي اعلام کرد که به تيمش افتخار مي‌کند.

 

 

برای دیدن ادامه ی خبر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

در نشست مطبوعاتی چنین گفت:

از هواداران متشکرم
اینکه هواداران پدیده بعد از شکست ما را تشویق کردند. یک چیز استثنایی در فوتبال ایران است. من به این موضوع افتخار می‌کنم و این مهمترین اتفاق مسابقه بود.

می‌ توانستیم ببریم
کمبود زیادی برای این بازی داشتیم. دو بازیکن خارجی ما نبودند و من مجبور شدم از عنایتی در خط دفاعی استفاده کنم. در عین حال موقعیت های خوبی ساختیم و باید نتیجه را در طول بازی به نفع خودمان رقم می‌ زدیم. اما مهم نیست من به تیمم افتخار می‌کنم.

همه اشتباه کردیم
در هیچ مسابقه فوتبال نمی‌ توانید بدون اشتباه پیش بروید. گلی که ما زدیم روی اشتباه حریف بود و گلی که آنها زدند روی اشتباه ما. این شکست هم حاصل اشتباه همه تیم ما بود. البته شرایط بازی هم خاص بود بخصوص باد شدیدی که می‌ آمد.

از شاکری متشکرم
یونس قرار بود از پدیده جدا شود اما با باشگاه به توافق رسید که بماند.وقتی بازیکنی را می خریم همه چیز او را جذب می کنیم و این بازیکن باید همه وجودش را در اختیار تیم بگذارد. به خاطر گلی که یونس زد از او سپاسگزارم. روح الله باقری و عبدالله ممبینی با باشگاه تسویه حساب کردند. وحید عسگری هم به دلیل آسیب دیدگی از لیست خارج شد.بازیکنان جدیدی هم که می خواهیم بگیریم هنوز مشخص نیستند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 160
  • بازدید کلی : 8,966
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان