loading...
سایت آر فوتبال
آخرین ارسال های انجمن
پسرک بازدید : 17 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

پروين: صدسال ديگر هم اعتقاداتم عوض نمي‌شود

2

 به گزارش "ار فوتبال"، علی پروین، با نیامدن خود کنداکتور برنامه را عوض کرد، مجریان این برنامه قصد داشتند که از 5 مربی برتر به ترتیب میزان افتخار تجلیل کنند که بر این اساس علی پروین صاحب رتبه اول در این عرصه بود. اما با نیامدن پروین و اعلام او مبنی بر اینکه تا حسن آقا (حبیبی) اینجا هست بالا نمی‌ آیم باعث شد که مجریان به صورت فی البداهه برنامه را عوض کرده و اعلام دارند که از مربیان مورد نظر به ترتیب سن تجلیل می‌ کنند!

علی پروین در این زمینه گفت: من از همان اولش هم که بازی می‌ کردم گفتم و حالا هم می‌ گویم که برای من اولویت اصلی رعایت کسوت و اصول بزرگتر کوچکتری است که متاسفانه بچه های امروز اصلا نمی‌ دانند یعنی چه. من خودم به همیشه به محمد می‌گفتم هر کاری می‌خواهی بکنی حداقل به بزرگترها احترام بگذار. دورانی که مربی شدم یادم می‌آید یک بار تیم‌ملی در جام ملت های 1992 هیروشیما حذف شد و هر کس و ناکسی از شومن گرفته تا روزنامه نویس های دو روزه به من انتقاد کردند و من همان وقت گفتم که در کارشناسی فوتبال فقط آقای دهداری و آقای حبیبی را قبول دارم. البته بعضی ها هم از من دلخور شدند و من گفتم از بزرگترها فقط از کسانی تعریف کرده ام که هنوز مربیگری می‌ کنند.

علی پروین تعارف جای خود را به حسن حبیبی نمایشی نمی‌ داند و می‌ گوید: 22 سال پیش گفتم حرف دهداری و حبیبی را قبول دارم و هنوز هم هیچ تغییری در اعتقادم به وجود نیامده است. الان خدا بیامرز دهداری نیست اما انتظار نداشته باشید جایی که من کنار حسن حبیبی نشسته ام به خودم اجازه دهم زودتر از او بالا بیایم.

علی پروین گفت: خیلی جاها 500 نفر از من دعوت می‌کنند و من هزار بهانه می‌ آورم و آنجا نمی‌ روم. اما اینجا که این همه بزرگ می‌ بینم، قول می‌ دهم که در جلسات بعدی هم شرکت کنم. خلاصه اینکه از دیدن جناب سرهنگ حسن آقا حبیبی، پرویزخان ابوطالب، ناصرخان ابراهیمی، آقای دکتر ذوالفقارنسب، آقای حسین لطفی و مربیان جوان و شاگردان خوب خودم از مهابادی و نیما نکیسا، داداش زاده و ... خوشحال شدم ولی اگر کاندید نشدم فقط به این دلیل بود که حس می‌کنم کارهای اجرایی باید توسط جوان ترهایی که بیشتر انرژی و علاقه دارند انجام شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 8,962
  • کدهای اختصاصی

    • هفته 17 جام خليج فارس
    • چهارشنبه 19 آذر
    • گسترش فولاد
    • 1-4
    • سپاهان
    • ملوان
    • 1-1
    • صباي قم
    • پيکان
    • 1-1
    • سايپا
    • پنج‌شنبه 20 آذر
    • فولاد
    • 2-1
    • پرسپوليس
    • نفت‌مسجد‌سليمان
    • 1-1
    • پديده
    • نفت تهران
    • 1-0
    • راه‌آهن
    • ذوب آهن
    • 1-2
    • تراکتورسازي
    • استقلال
    • 4-4
    • استقلال خوزستان