زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 1:56 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 13
نویسنده پیام
thtf آفلاین


ارسال‌ ها6
عضویت18 /6 /1393
تشکر شده4
حيدري: توقع قلعه‌نويي از ملي‌پوشان بجا است
[tr][td]خسرو حيدري، کاپيتان استقلال در بازي با نفت به دليل مصدوميت از ترکيب اين تيم خارج شد.[/td][td]تصویر: http://www5.varzesh3.com/files/Picture/00990900.jpg[/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td] به گزارش \"ورزش سه\"، بال راست استقلال که در بازي با نفت تهران به دليل مصدوميت از زمين خارج شد اميدوار است بتواند تيمش را در بازي حساس مقابل فولاد همراهي کند. کاپيتان استقلال در گفت و گو با ورزش سه ضمن تاييد حرف‌هاي امير قلعه نويي که انتظارش از ملي‌پوشان را بالاتر از اين مي‌دانست اعلام کرد تمام تلاش‌ خود را خواهد کرد تا هواداران و کادرفني از او راضي باشند.

خسرو حيدري درباره مصدوميت و وضعيت بدني‌اش گفت: MRI گرفتم و مشکل خاصي ندارم. چسبندگي بين عضله و پوستم وجود دارد که بايد با دکتر نوروزي کار کنم و مشکلم برطرف شود. کمي در حين بازي ترسيدم تا عضله‌ام پاره شود اما باور کنيد اگر حتي يک درصد توانايي ادامه بازي را داشتم در زمين باقي مي‌ماندم.

کاپيتان استقلال در ادامه درباره شکست تيمش مقابل شاگردان منصوريان گفت: کاملا مشخص بود که بدشانس بوديم. هنوز شرايط خوبي داريم و اينقدر برده‌ايم که اين باخت به چشم هواداران استقلال نيايد. اما بازيکنان استقلال بايد بدانند هر بازي شرايط خودش را دارد و نبايد تيمي را دست کم گرفت.

وي ادامه داد: درست است که 18 امتياز کسب کرده‌ايم اما اين دليل نمي‌شود تيم‌ها را دست کم بگيريم. البته در بازي با نفت خوب بوديم و موقعيت‌هاي زيادي را با بدشانسي از دست داديم. اگر موقعيت‌مان تبديل به گل مي‌شد مطئمنا اين بازي را هم با برد به پايان مي‌رسانديم.

امير قلعه نويي در آخرين مصاحبه‌اش اعلام کرده بود توقع‌اش از ملي‌پوشان تيمش خيلي بيشتر از چيزي است که اکنون در زمين به نمايش مي‌گذارند. حيدري با تاييد حرف‌هاي سرمربي‌ تيمش گفت: توقع آقاي قلعه‌نويي از ملي‌پوشان کاملا بجا است و او حق دارد از ما انتظار بيشتري داشته باشد. خودم به شخصه انگيزه زيادي داشتم تا در اين فصل عملکرد خوبي داشته باشم.

خسرو حيدري که به گواه کارشناسان بهترين بازيکن اين تيم در جمع ملي‌پوشان بوده ادامه داد: همه مي‌خواهند به تيم کمک کنند و همانطور که گفتم من هم مي‌خواهم به هدف استقلال کمک کنم. در بازي اول با پايه‌گذاري دو پاس گل بازي باخته را با برد عوض کرديم. بازي با سايپا هم به اميد ابراهيمي پاس گل دادم تا بازي مساوي را با برد به پايان برسانيم و مقابل پيکان هم در حالي که بازي گره خورده بود با زدن گل اول، نتيجه نهايي يک برد پر گل براي تيم بود. همانطور که گفتم انگيزه خودم خيلي زياد است اما بدشانسي باعث شده تا پايم با اين مشکل روبرو شود و نتوانم آنطور که مي‌خواهم در خدمت استقلال باشم. اما باز هم مي‌گويم توقع آقاي قلعه‌نويي بجا است و بايد تلاش‌مان را بيشتر کنيم.

حيدري در پايان درباره بازي اين هفته تيمش مقابل فولاد گفت: فولاد تيم خوبي است که از کادرفني خوبي هم بهره مي‌برد. آنها پا به پاي رقبا در صدر جلو مي‌روند. مطمئنا بازي راحتي نداريم و اما ان‌شاءاله اين بازي را در زمين خودمان با برد به پايان مي‌رسانيم. خودم هم تلاش مي‌کنم به ترکيب استقلال برگردم و بتوانم براي تيم موثر باشم. [/td][/tr]
شنبه 22 شهریور 1393 - 16:46
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :